top of page

Διαφορετική φιλοσοφία στην εκμάθηση των Αγγλικών

 

Σε σχέση με τα περισσότερα φροντιστήρια, επιλέγουμε συνειδητά να κάνουμε μία ώρα λιγότερη στις τάξεις μέχρι και C-Senior (Γ΄ κανονική).

Αυτό έχει μόνο πλεονεκτήματα όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω:

 

- Οι μαθητές μας έχουν ελαφρύτερο πρόγραμμα καθ’ όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

- Μπορούν να είναι καλύτεροι μαθητές στο σχολείο.

 

- Μπορούν ευκολότερα να παρακολουθούν και άλλη μία ξένη γλώσσα και να ανταπεξέρχονται και σε εκείνη.

 

- Μπορούν να συμμετέχουν και σε άλλες δραστηριότητες (αθλητικές, καλλιτεχνικές κ.ά.).

 

- Τα έξοδα διδάκτρων για τα αγγλικά σε όλη την σχολική περίοδο με τα πολλά παράλληλα έξοδα (γραφική ύλη, μετακινήσεις, λοιπές δραστηριότητες κλπ) είναι ευνοϊκότερα για τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

 

Και τι γίνεται με τις λιγότερες ώρες; Θα μάθω λιγότερα; Φυσικά όχι!

 

Στο τέλος της χρονιάς, ολοκληρώνουμε την ύλη με καθημερινά καλοκαιρινά μαθήματα 3 εβδομάδων (10 - 31 Ιούνη περίπου).

 

Και αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα:

 

- Τα παιδιά είναι τότε πολύ πιο ξεκούραστα, δεν έχουν σχολείο και φυσικά ένα μιαμισάωρο ή δίωρο μάθημα αγγλικών, μόνο τον άπλετο ελεύθερο χρόνο δεν τους στερεί. Οι γονείς είναι ενθουσιασμένοι που τα παιδιά έχουν και κάτι δημιουργικό να κάνουν από το να βλέπουν όλη τη μέρα τηλεόραση, να παίζουν επί ώρες υπολογιστή ή να περιφέρονται άπραγα. 

 

Επίσης είναι μύθος ότι τα παιδιά είναι κουρασμένα στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά είναι όντως κουρασμένα στο τέλος της σχολικής χρονιάς όταν έχουν πίσω τους ένα βαρύ πρόγραμμα με πάμπολλες μετακινήσεις και πολύ μελέτη. Εμείς, όμως, με τις λιγότερες ώρες ανά εβδομάδα, τις λιγότερες μετακινήσεις και τον λιγότερο κόπο τους προηγούμενους μήνες έχουμε να συνεργαστούμε με παιδιά που μόνο απρόθυμα για μάθηση δεν είναι.

 

Άλλωστε, τα αυστηρά ολιγομελή τμήματά μας, μας επιτρέπουν να είμαστε πάντα πολύ κοντά στον «ρυθμό» του κάθε μαθητή.

 

Είμαστε βέβαιοι, ότι το μέλλον της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στις μικρές ηλικίες, θα τείνει να αφαιρεί και όχι να προσθέτει «βάρος» στα παιδιά, σε σχέση με αυτό που γινόταν στο παρελθόν.

bottom of page